Willkommen

Hallo Zusammen und willkommen auf meinem Blog... Hier könnt ihr meine Reise ins Ungewisse, ans andere Ende der Welt, verfolgen.

Viel Spass dabei! und ich freue mich über eure Rüchmeldungen

Montag, 14. Juni 2010

uiuiui

hoi zämme... neeggsti blog isch im amarsch.. nur fehlt mir grad chli zit... ich verbring d wuchenend immer neume anderst und i find ammigs chum zit und weni mol zit ha spinnt s internet.. also ich hau mi wenn immer möglich hinder d taste.. ir werdet neggschmol öbbis über mis lebe do und die letschte 2 wuchenänd erfahre... s einti mol bini z byron bay xi schowider und s das weekend isches nördlich nach noosa gange..
also bis bald!!
cyaaa

2 Kommentare:

  1. Hey - schön, dass es Di no git - i hätt scho fascht aagfange, mir Sorge z'Mache. D'Frau Hirt plant und plant und plant - das wird e Superabschluss vo Dym Uffenthalt in down under - nur schaad, muess i no soooooooooooo lang druff warte. I bi scho gschpannt uff die längeri Version vo Dym neue Blog. Uebrigens - i hoffe, d'Schwyz machis denn am Mittwoch e chli besser wie dr Chippi und syni Kollege geschter!
    XXX Pa

    AntwortenLöschen
  2. Jä Hallo,
    bin ja gespannt auf den nächsten Bericht,
    falls es mit dem Internet doch noch klappt.
    Bei uns haben sich schon die nächsten Mäppliputzer angemeldet.
    Mal schauen was die so drauf haben.
    Werde dich als Musterbeispiel angeben.
    Ansonsten ist Alles nicht so wie es sollte,
    das Wetter scheisse, meine Katze hat das Brustbein gebrochen, mein Rücken meldet sich auch. Warte auf bessere Zeiten.
    Bis bald

    AntwortenLöschen